Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-04, 10:18   #324
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

ALTSÅ - som Anne sier; disse beskrivelsene jeg kommer med her er tatt ut av en drøm jeg hadde i sovende/våken tilstand i dag tidlig. INGEN er vondt ment, og det er forskjellig hvor tydelige bildene er etter som hvor lenge jeg har fulgt personene bak "navnene".

Altså - jeg skriver for å komme nærmere en grillfest, og orker ikke skrive om været. Derfor drømmene mine ...... Nestemann ut er.....

Carbokiller

Minner litt om den ”gakkgakken” som irriterer vettet av Donald Duck når han er i jungelen og skal ta bilder av de søte små ”hummingbirds”. Den gakkgakken som hele tiden sier ”taratatataratataria – tarata – ihk – ihk – ihk” mens den spretter rundt og er alle steder på en gang. Bildet kommer IKKE fordi hun ER irriterende på noensomhelst måte, men fordi hun evner å være så mange steder og fremkalle så mange følelser hos meg. Nesten skummelt. Tror dette bildet må ha kommet som et resultat av det nye ordet KETONISERT. Og når hun ikke er ketonisert, sitter hun i en god stol med svulmende muskler, et stort glass rødvin, drømmende i blikket og hakker på en god gammel Remington. Sikkert på en gresk strand – og det er solnedgang. Historien er sannsynligvis tåredryppende eller hysterisk morsom – for i denne kroppen gjemmer hele spekteret seg.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon