|
Sv: Auguststarternes veietråd
Er det ikke digg å inspirere de rundt deg til å gjøre noe med helsa si? Har påvirka et par venner også, og en kompis som er personlig trener har nå anbefalt lavkarbo til minst en av kundene sine. 
Tanken var Fedon, men jeg er litt usikker. Leser nå "Bedre uten brød" og skal lese ferdig den før jeg bestemmer meg helt. Tror det kommer til å bli noe egenkomponert basert på det jeg har lært. Tror det blir noe sånt som aldri mer enn ett måltid om dagen som har høyt karboinnhold (spiser jeg brød til lunch, så blir det ikke pasta til middag, for eksempel), forsøke å holde meg til lavglykemiske matvarer.... men holde meg under 72 gram karbo om dagen. Får se hva det blir til... må som sagt lese litt mer. Vil uansett ikke leve et liv hvor jeg føler at jeg ikke kan unne meg ting, og litt pasta i ny og ne tror jeg at jeg vil ha, pluss at brødskiver til lunch en gang i blandt vil gjøre livet litt enklere. Så får vi se hvordan kroppen reagerer. Teste, føle, korrigere. 
Blir uansett ikke tilbake til det livet jeg levde før. Lettvindt var det, men så blei jo kroppen og helsa deretter.