Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 12:06   #363
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for trøst Mille MYE rart på forumet for tiden, ingen tvil...
Da har jeg hatt veiing da, 100 gr ned hmmm det hender jo kroppen stopper litt opp uansett, men det er endel kalorier i sjokoladen og melk som vi ikke skal ha enda, så det er nok lurest å holde seg unna ja, men på den annen side har jeg ikke behøvd å ta magemedisinen min på noen dager, får nemlig ut nok bare av sjokoladen og sukkerfri karamellene og saltgodt vi kjøpte i Sverige(mintkaramellene og saltgodtet er det lite kalorier i og etter 3 stk må man på do, så de begrenser seg selv)Opp 100 gr vann stod det på vekten også. Midt oppi alt er jeg litt lettet, ser ikke ut til at "alt er ødelagt" hvertfall, gikk ikke opp-puh!!!Kjenner ei som lever lavkarbo som spiser 1 plate slik sjokolade pr dag uten å legge på seg, hun sier det havner i do, så den gjør ingenting for henne- kan ihvertfall bruke det som snop etterpå da tydeligvis. Men NÅ-får holde meg til sjokoladen kun til helgekos.Hører du det Streber-skjerpings!!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat