Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 11:08   #12
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Dårlig vektoppgang hos ettåring

Min sønn som veide 3220g ved fødsel, veide 9130g på ett- årskontrollen! Da hadde han gått ned over 200g siden 6- månederskontrollen!
Skal love det var en helsesøster som brått tok meg alvorlig da, gitt! Jeg hadde nemlig prøvde å si at barnet ikke gulpet, men kastet opp, og at han nok hadde astma! Etter 2 uker på astma- medisiner hadde han lagt på seg 1,1kg!
I dag er han 17 år, er normalvektig (litt tynn) og er 193cm høy!

Snuppa som veide 4180g da hun ble født, veide 9470g på ett- årskontrollen og la bare på seg 400g de neste 3 månedene. Lille tutt er 11,5 år og stor for alderen i dag!

Det viktigste er jo at ungene følger sin egen kurve, men "alle" vet jo at de utvikler seg i trappetrinn! Som det er sagt her, så lenge hun er frisk og rask og utvikler seg som hun skal, er nok alt i orden!