Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 09:44   #17
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Alt gikk jo så bra ...

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Ahh...i dag har jeg bare hatt lyst til å spise i hele dag... Tenker på mat konstant, og har småspist hele dagen. Har heldigvis ikke noe høykarbo i hus, så jeg har ikke oversteget mine tilmålte antall karber, men likevel. Det er så frustrerende å føle at man ikke klarer å gjennomføre én eneste dag "etter boka".
Vanligvis i ketose,så mister jeg alt matsug, det har jeg virkelig ikke gjort i dag

Klarer du å holde deg opptatt med noe? Hobby? Besøke venner/familie? For meg hjelper det å komme meg UT av huset - å være hjemme alene er "dødaren" for gode forsetter i mitt hus ihvertfall hehe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat