Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-10, 23:40   #21
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 31
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Jeg er så skuffet!

Opprinnelig lagt inn av araber123, her.

Om jeg kutter ut noe som kan være en partystopper, hvor lenge burde jeg gi det før jeg ser en endring. Altså for eksempel fløten, er det slik at man tar den vekk fra kosten en uke, og ser hva som skjer? eller burde man la det gå lengre tid?

Etter cirka to og en halv måned på Atkins kuttet jeg ut Fun Light'en min (etter å ha hatt en vekt som stod nærmest stille i bortimot fire uker) og da gikk jeg ned noe á 1.4 kilo på fire eller fem dager! Men som sagt, det varierer vel kanskje hvor sterkt man reagerer på slikt - "fasit"-svaret er vel at man skal gi det bortimot fire uker, for å være sikker på at ikke det er kroppens syklus som spiller inn på vekta.

Det jeg hadde gjort er å kutte ned MYE på smøret - prøv å bruke maks 50 gram - og erstatt heller det fettet med fettrikt kjøtt, som for eksempel medisterdeig. Det finnes jo mye fett kjøtt i butikken nå om dagen, i og med at det går mot jul. Ribbe, medisterdeig og slikt er SUPERT for oss på lavkarbo!

Du får gi oss tilbakemelding etterhvert!

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat