Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-10, 23:03   #48
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Hva kan hindre deg i å gå opp igjen slik så mange gjør etter slanking?

Jeg følger deg nellie, til en viss grad. Men begynte å tenke på dette på jobben i dag. Vi satt rundt lunsjbordet, og en kollega av meg, tynne flisa , spiser ostehorn med smør og ost på. Kontoret hennes er fylt med kjeks med diverse fyll i og alskens snop. Og jeg sitter der med makrellen min, og legger på meg bare jeg ser på dette ostehornet.
Hvorfor det? Vi er disponert ulikt, og det er jo mye det som avjør hvorvidt man legger på seg eller ei.

Jeg la også merke til hva han som spiller Cornelius Wresvik sa da han fortalte hva han hadde gjort for å legge på seg 25 kg.
Ja det var bare å hive i seg karbohydrater det, var hans svar. Karbohydrater og fett.

Så jeg skjønner vel fortastt ikke helt poenget ditt nellie, sorry

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat