Tråd: Gruff ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-10, 20:40   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Gruff....

Opprinnelig lagt inn av kirami, her.

gått opp ca en halv kg den siste uka. Er i ketose, spiser ikke over 15kh om dagen og trener masse.... Kansje jeg spiser feil? Vet en halv kg ikke er mye, men syns det er kjipt. Hadde ikke brydd meg hvis ikke det var for kurset i dag. Blir veid der, og da er det IKKE morro å ha gått opp...

Dra allikevel, du trenger oppmuntringen og kanskje også få snakket litt om oppgangen din. Hvis du trener masse kan det rett og slett bare være vann - eller så har kroppen din "pause". Ser du har gått ned en del - jeg har gått ned 10 kg, og har stått stille i "evigheter" nå - gått opp kanskje 1 kg også går jeg ned igjen og vipper rundt minus 10 kg.
Drikk mer vann, MÅL deg!! Jeg kjenner faktisk at buksene har løsnet litt den siste tiden selv om vekta sier noe annet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat