|
Sv: Jeg er så skuffet!
Først og fremst tusen takk for mange svar!
Jeg ønsker å si litt mer om hvorfor jeg er skuffet, siden noen her sier at de ikke kan skjønne at jeg er skuffet med et vekttap på over 0,5 kg i uken.
Mitt totale vekttap denne måneden var på 2,7 kg og totalt sett er jo dette bra, og hadde det bare vært slik at jeg jevnt gikk ned så hadde jeg vært mye roligere enn jeg er. De 2 første kiloene gikk av nesten over natten, og når de går av så fort så kan man nesten regne med at det bare er vann. Etter disse to kiloene så har jeg ligger å vippet mellom 87 og 88 i mange uker.
Jeg har fått så mange positive ting ut av å begynne på lavkarbo, og jeg må si at det er en livsstil som jeg slapper meget godt av med. Med lavkalori for eksempel har jeg vært stresset og sur hele tiden, og ikke minst et stort sug etter ett eller annet. Så grunnen til at jeg klager her inne er ikke fordi jeg ikke har lyst til å fortsette med lavkarbo, men jeg ønsker jo også å gå ned i vekt. Så jeg er bare litt usikker, vil jeg gå ned av å følge lavkarbo...? Igjen jeg har enda ikke egentlig sett noen reell vektnedgang som viser meg at "joda du går ned". SÅ jeg klarer på en måte ikke å slappe ordentlig av enda, før jeg har sett en endring om dere skjønner.
I forhold til målebånd så har jeg brukt dette, og totalt gått inn 12 cm der jeg her målt. De siste par ukene har jeg ikke gått inn noe.

|