|
Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Opprinnelig lagt inn av Titti, her.
Ja, det er klart. Tenkte bare på hvis samboeren min skulle fulgt noe sånt, så virker porsjonene så utrolig små. Går du ned når du spiser dette brødet da? 
Jeg gikk glatt ned på første runde ja . Jeg spiser kun to skiver til frokost, har fått veldig sansen for varm lunsj Veldig sulten de 3 første dagene, så forsvant sulten i sånn grad at det var vanskelig å få i seg all maten...
Man MÅ jo ikke spise 5 enkeltmåltid, slå gjerne sammen et par. Når man har holdt på en stund, kan man lage maten selv, og dermed øke noe på porsjonene. Spisdegslank passer veldig bra for de som må passe kcal i tillegg til karbo, men også for de som ikke orker å planlegge, ikke orker å telle og veie alt de spiser
En kollega av min sambo er nesten 2 meter høy, og har alltid spist lite. Jeg spurte hva han vanligvis spiste i løpet av en dag og det var tynt gitt... 4 skiver til lunsj og da gjerne grønnsakssuppe til middag!! Han spiste nok altfor lite i utgangspunktet, og har nå gått ned 5 kg på to uker. Han er kanskje 10-15 kg for mye.
|