Opprinnelig lagt inn av silje
ja, kanskje du skal det?
jeg skulle gjerne sendt deg noen disiplin og treningsglede-vibber, men jeg tror vel strengt tatt dette er noe man må hente fra seg selv.. ingen motiverer meg så godt til å jobbe som meg selv.. tror det er en treningssak.. du får prøve, det gjelder bare å ha et mål, og at det målet faktisk er verdt å jobbe for. og så må du være bevisst på hvorfor du vil trene, og hva som er konsekvensene viss du gjør det - eller ikke gjør det.
dersom det er litt det samme for deg, at forskjellen på deg selv når du trener eller ikke trener ikke er så stor, så er det kanskje vanskelig..
hmm.. vet ikke om noe av dette var forståelig, jeg.. men lykke til, vi snakkes igjen
silje
Jeg har jo bedre samvittighet når jeg 'trener' (er i aktivitet), men egentlig så føler jeg ikke at det har noe spesielt for vektnedgangen min å si... De siste månedene har jeg hatt sånn 'rart' opplegg føler jeg. Plutselig (uten noen som helst grunn) ned ca 1 kg på en uke... så går det 2-3 uker uten at noenting skjer, også ned igjen....
Men jo ja... pilates iallefall, det må jeg jo kunne klare å gjennomføre Det minser jo centimetrene på meg også... og jeg trenger oppstramming!
Ikke meninga å ta over treningsdagboka di med mine treningsproblmer