Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-10, 10:49   #210
Mrs.Pork
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
Mrs.Pork er på en erverdig vei

Sv: Novemberstartere! Foren eder!

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Hei. Jeg har bare lest i denne tråden noen ganger. Jeg staret for mandag for en uke siden(altså 15.11.10). Er meget overvektig og som mange andre lei av det. Jeg holder på å spy når jeg ser meg i speilet så nå har jeg bestmet meg for at jeg skal klare det. Det som fremdeles er utfordringen er å tenke at jeg virkelig skal klare dette. En del av meg har gitt opp litt...
Men uansett, jeg får finne utav hvordan jeg skal holde vekten mens jeg går nedover for dette går ikke mer.

Første uke har gått bra. Magen er i storform, føles deilig å slippe luft og sure oppstøt! Vekten tror jeg tusler litt nedover også. Har ikke så fokus på den(skal jeg prøve på). veide meg for første gang i dag og skal veie meg igjen i morgen. I dag var stixen Skikkelig lilla. Så da ble jeg positivt overasket!

I dag trente jeg og det gikk også bra. Var litt slappere enn vanlig kanskje, men det viktigste for meg er å få opp pulsen et par ganger i uken rett og slett fordi det er nødvendig for kroppen og ikke for å slanke meg eller noe. Trening må til for å holde kroppen sunn, tenker jeg. Jeg trener på spenst og er sikkert det tykkeste medlemmet der. Jeg svetter meg igjennom saltimer sammen med slanke lekre damer, og selv om jeg sliter litt med det går det bra! Det verste er alle speilene, men jeg har jo fordelen at jeg forbrenner jo mange flere kalorier enn de slanke damene

Jaja, håper jeg skal følge med dere lenge.

Hei Nelly!
Jeg ville bare si at det er veldig deilig å høre om andre som tenker slik som meg når det gjelder trening. For det er dette fokuset jeg også holder på nå, siden jeg har sykdommer som stopper meg i å trene "skikkelig" slik jeg gjorde før (og som jeg synes er utrolig gøy). Så det å tenke at det er bra og nødvendig for kroppen, rett og slett fordi det er mye som skjer i kroppen når man trener, synes jeg er et godt fokus å ha siden jeg ikke kan trå til 100%. Jeg har en litt sånn filosofi når det gjelder slankingen også, kroppen har godt av det og jeg vet at feks leddene vil få det mye bedre i en slank kropp. Så på mange måter tenker jeg at jeg slanker kroppen sunn, og ikke bare for å bli pen (selv om dette selvsagt også er en motivasjon).

Masse lykke til, det blir spennende å følge din fremgang!

Mrs.Pork er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lchf Svar med sitat