Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-10, 01:22   #14
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hortons, evt. andre hodepiner og lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Matglad, her.

Dette var intressant å lese, dette er jo en beskrivelse av hodepinen jeg til tider sliter med. Får ofte vondt på ene siden av hodet, og veldig trykk bak øyet. Er det virkelig riktig at det er dette som kalles for Hortons? Det er absolutt intense smerter, og jeg blir av og til kvalm. Hodepinetabletter funker også dårlig. Har aldri oppsøkt lege pga dette, men tanken har slått meg at dette må være et snev av migrene. Men at det skal være den værste formen høres rart ut bare på bakgrunn av symptomene.

For meg har hodepinen egentlig ikke blitt noe særlig bedre med lavkarbo. For meg henger hodepinen sammen med en nakke som av og til blir veldig stiv. Og hver gang nakken blir stiv, kommer hodepinen.

øyet skal bli rødt og det skal renne væske fra øye og nese på samme side.