Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-10, 00:45   #357
Mille89
Medlem

Mille89 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Det hetland sa til meg ang kakeoppskriften var at det var greit til jul og sånn, hvor hun sa jeg kunne gå på fase tre. Og da tenker jeg at det må være greit i fase to også, av og til,,,hørtes godt ut med cottage cheese!

Må ærlig innrømme at det er litt deilig å se at andre også ikke har fulgt dietten slavisk. Idag var meg og en venninne på friday's og feiret, eh,,,at hun har fått jobb tror jeg vi fant ut Spiste en nydelig kyllingsalat, med litt ostedressing og litt vanlig ost, ellers alt lov. den var faktisk stemples som lavkarbo! :O
Dessert ble det også,,,smoothie, første gang jeg har smakt frukt siden jeg begynte, nyyydelig. Men lurer litt på om de hadde puttet en del sukker i, glemte å si de måtte la være. Følt meg litt oppblåst osv,,,hm. Men men det var nammenam. Nå har jeg kjøpt meg vekt, måtte selvsagt gå på den nå, skal ikke si hva den viste
Titti: Imponert! Høres ut som du har vært FLINK. Kunne ønske alle vennene mine gikk på dette samtidig, da hadde det vært mye enklere

Ovdergangen til fase to har ikke vært bare bare må jeg si. Men imorgen! Da skal jeg spise akkuratt det jeg kan. Og i overimorgen osv osv.

Streber: den har jeg ikke sett! (trodde jeg hadde sett de fleste). Får se den nærmere jul, føler jeg "bruker opp" all den gde julestemningen nå i november.

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat