Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 19:14   #348
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei, dere skravlehøner!
Tar sin tid å komme seg gjennom alle nye innlegg siden sist her.

Koselig å se at det står til liv og at dere holder koken.

Her har det vært julebordshelg. Det gikk stort sett greit i forhold til ED. Jeg spiste deilig helstekt lam og gris med salat som tilbehør. Jeg tok en gløgg til velkomstdrink, men drakk ikke så mye, ikke så glad i det heller. Resten av kvelden ble det rødt i glasset, masse rødt. Hadde på forhånd bestemt meg for å spise litt dessert, det ble en bitteliten porsjon med risgrøt og en bit av kransekakebiten til samboeren min.

Dagenderpå var jeg sulten, men klarte å holde meg til lavkarbo, men det ble to måltider i stedet for et og to barer. Men alt i alt fornøyd jeg.

Nå har jeg begynt å gå i surr i hvor mange uker jeg har gått på ED, men jeg begynte vel rundt den 20.sept. Tipper det er rundt åtte uker nå. Fire på fase1 og fire på fase2...håper snart på nedgang på vekta, har ikke veid meg etter helgen, men spørs om det blir noen særlig nedgang å notere denne uka....

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat