Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 18:54   #16
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Eksamenssnacks

Fulgte ikke noe oppskrift egentlig.. Slang sammen en passende mengde med hakkede peanøtter og cashewnøtter, troooor det var 45 gram peanøtter og 90 gram cashews.. Hakket en plate cloetta og hadde den i sammen med 1 ss kakaopulver, 1 ss vaniljesukker, 1/2 ss bakepulver, rørte inn 2 egg og 60 gram mykt/ikke smeltet smør.. Også "smakte" jeg til røra med mandelmel til den ble fast og fin. Delte den i 16 "topper" på bakepapir og trykka dem ned til ønsket tykkelse med en bløt spiseskje.. Jeg søta med et par spiseskjeer fruktose og da fikk de 2.6 gram karb, 4.6 gram protein og 8.7 gram fett. Med et lavkarbosøtningsmiddel blir det vel litt mindre karbs..

Stekte på passende temperatur i passende tid. ca 10-15 minutter kanskje.. Viktig å passe på hele tiden, for de brenner seg fort..