Opprinnelig lagt inn av rava, her. Jeg fant ei oppskrift på LCHF -bloggen som inneholdt 70 % sjokolade, det hadde jeg ikke så jeg tok bake kakao i stedet. La og til kokos og cocosa og en ts bakepulver for heving. Kaka ble vanvittig god. 3 toppede ss med bakekakao 200 g smør 1 toppet ss med cocosa frøene av en vaniljestang (eller 2 ts vaniljeekstrakt) jeg brukte en ts vanilje sukker og det funket fint. 1/2 dl sterk kaffe 2 dl sukrin 1 ts bakepulver 3 egg - vispet 150 g malte mandler 2 ss kokos 100 g hakkede valnøtter og/eller hasselnøtter Smelt smør, cocosa. Ha i kaffe og sukrin. Avkjøl litt. Fin mal madler, visp eggene til luftig eggedosis. Bland alt. Ha til slutt i hakkede nøtter og kokos. Stekes i liten form. Smør formen godt ha bakepapir i bunn, 170 gr i 20 min ++, sjekk at ikke kaka er for bløt i midten. Den må ikke disse i midten hvis du rister litt på formen. Må avkjøles godt før den taes ut av formen. Blir en bløt Brownie kake med god smak av mørk sjokolade og kokos Denne skal jeg ha til jul
Opprinnelig lagt inn av rava, her.
Jeg fant ei oppskrift på LCHF -bloggen som inneholdt 70 % sjokolade, det hadde jeg ikke så jeg tok bake kakao i stedet. La og til kokos og cocosa og en ts bakepulver for heving. Kaka ble vanvittig god. 3 toppede ss med bakekakao 200 g smør 1 toppet ss med cocosa frøene av en vaniljestang (eller 2 ts vaniljeekstrakt) jeg brukte en ts vanilje sukker og det funket fint. 1/2 dl sterk kaffe 2 dl sukrin 1 ts bakepulver 3 egg - vispet 150 g malte mandler 2 ss kokos 100 g hakkede valnøtter og/eller hasselnøtter Smelt smør, cocosa. Ha i kaffe og sukrin. Avkjøl litt. Fin mal madler, visp eggene til luftig eggedosis. Bland alt. Ha til slutt i hakkede nøtter og kokos. Stekes i liten form. Smør formen godt ha bakepapir i bunn, 170 gr i 20 min ++, sjekk at ikke kaka er for bløt i midten. Den må ikke disse i midten hvis du rister litt på formen. Må avkjøles godt før den taes ut av formen. Blir en bløt Brownie kake med god smak av mørk sjokolade og kokos Denne skal jeg ha til jul
Når du sier "kaffe" mener du traktet kaffe, ikke kaffe i tørrform? Mvh Biggie