Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-04, 23:04   #317
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Unanswered prayers
(sang av Garth Brooks )

Just the other night
At a hometown football game
My wife and I ran into
My old highschool flame
And as I introduced them
The past came back to me
And I couldn't help but think ofThe way things used to be
She was the one
That I´d wanted for all times
And each night I´d spend prayin´That God would make her mine
And if He'd only granted me
This wish I'd wished back then
I'd never ask for anything again
Sometimes I thank God
For unanswered prayers
Remember when you're talkin'
To the man upstairsThat just because He doesn't answer
Doesn't mean He don't care!
Some of God's greatest gifts areunanswered prayers...!
She wasn't quite the angel
That I remembered in my dreams
And I could tell that time had changed me,
And her eyes too, it seemed
We tried to talk about the old days
There wasn't much we could recall
I guess the Lord knows
What He's doing after all
And as she walked away
Well I looked at my wife
And then and there I thanked the good LordFor the gifts in my life
Sometimes I thank God
For unanswered prayers
Remember when you're talkin'
To the man upstairs
And just because He may not answer
Doesn't mean He don't care!
Some of Gods greatest giftsare unanswered....Some of Gods greatest gifts are all too often unanswered...Some of God's greatest gifts are
Unanswered Prayers!

--- ---

Ubesvarte bønner – av Garth Brooks

Her en kveld på en fotballkamp i hjembyen. Traff min kone og jeg min gamle flamme fra videregående. Når jeg introduserte dem kom fortiden tilbake til meg. Og jeg kunne ikke la være å tenke på hvordan ting var før.

Hun var den ene. Den jeg ville ha for all tid. Og hver kveld ba jeg om at Gud ville gjøre henne min. Og om han hadde bare innvilget meg dette ønsket jeg ønsket da, så ville jeg aldri bedt om noe mer igjen.

Noen ganger takker jeg Gud for ubesvarte bønner. Husk når du snakker med ham der oppe at bare fordi han ikke svarer, betyr det ikke at han ikke bryr seg. Noen av Guds største gaver er ubesvarte bønner...!

Hun var ikke helt den engelen jeg husket i drømmen min. Og jeg merket at tiden hadde forandret meg. Hennes øyne også, virket det som. Vi prøvde å snakke om gamle dager, men det var ikke mye vi klarte å huske.

Jeg antar at Herren vet hva han gjør tross alt.

Og mens hun gikk videre så jeg godt på min kone. Der og da takket jeg den gode Herren for gavene i livet mitt. Noen ganger takker jeg Gud for ubesvarte bønner. Husk på når du prater med ham der oppe, at bare fordi han ikke svarer så betyr det ikke at han ikke bryr seg.

Noen av Guds største gaver er ubesvarte... Noen av Guds største gaver er altfor ofte ubesvarte... Noen av Guds største gaver er ubesvarte bønner!

Sist redigert av HP : 29-06-04 kl 08:54.
Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt