Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-10, 20:40   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Alt gikk jo så bra....

Du får en fra meg også!

Jeg har bare et råd, kom deg ut og vær i bevegelse! Ikke tenk trening, tenk aktivitet... det vil hjelpe på psyken også i det lengre løp. Du trigger nemlig en del kjemiske stoffer i hjernen ved å være i aktivitet, noe som kan gjøre det lettere å fungere i hverdagen

Prøv også å tenk næring når du spiser - altså ikke sjokolade og tomme-kcalorier, men næring, oljer, smør, kjøtt, grønnsaker osv. Et forhold som avsluttes har jeg lest kan sammenliknes med dødsfall i nær omgangskrets, vær snill med deg selv,så ta den tiden du trenger - og igjen - hold deg i aktivitet!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat