|
Sv: Kjærlighet og forhold ; hvordan få det livsvarig?
Ingen andre en du vet hvordan du vil ha livet ditt. Du bestemmer din egen fremtid, og hvordan det vil bli. Mange kan si så mangt, men stol på dine egen føleser og meninger fremfor alle andre. Du vet hvordan du føler for samboeren din, og hvordan dere har det i hverdagen- det kan ingen andre si noe på.
Vi giftet oss da vi var 23 år gamle, hadde da hvert sammen i 5 år. Han er det eneste sexuele partneren jeg noen gang har hatt, og selv om det i starten var litt vanskelig for meg å akseptere at jeg aldri ville få "prøve" andre, syns jeg de ti dag er fantastisk. Hvorfor skal jeg være med andre, jeg har funnet min skjelevenn.
Vi har nå hvert gift i 7 år, og selv om det er tøft noen ganger, elsker jeg ham over alt på jord, og selv om han kan irritere meg grønn, er det ingen andre enn ham jeg vil dele livet med. Forhold er tøft, det er vanskelig, og noen ganger har du bare lyst å flytte fra det. Men famililivet er tøft, det er tøft å bo hjemme emd irriterende brødre også- men alikvel vil en jo ha familien sin, brødrene sine og som sagt- mannen sin.
Livet inneholder opp og nedturer, det vil de alltid gjøre- noen lettere enn andre, men det er viktig og aldri ta noe for gitt. Og selv etter 13 år, så tar jeg ham ikke for gitt- vi jobber stadig med forholdet, fornyer det på alle tenklige måter. Og en viktig ting en må huske- det som ikke kneker en, gjør en bare sterkere- og det er såååå sant at jeg ikke kan få sagt det nok!

Startvekt 76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
|