Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 22:22   #89
surina
Juniormedlem

surina sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordnorge
surina er på en erverdig vei

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Hei, har ikke vært her inne på flere måneder.. Jeg begynte på lavkarbo 1 jan i år Er sykemeldt pga utbrenthet. Levde på lavkarbo i 3 mnd men gikk ikke ned ett gram. Kroppen min var helt utslitt. Er nå blitt noe bedre, og har begynt å trim gruppe. Er veldig sliten etter treningene, men det går bedre. Jeg valgte derfor å begynne på lavkarbo kosthold igjen for snart 3 uker siden. Gikk ned 3 kg første uka, og har tatt av 2,4 kg den neste uka, og vet at jeg har i allefall tatt av 2 kg denne uka som snart er over... Det er så deilig å se at det endelig går litt nedover. Da jeg ble syk la jeg på meg myyyyye....Men jeg hadde en del kilo jeg sleit med før jeg ble syk også... Jeg vil ned ca 40 kg ... Har forferdelig lyst på pinnekjøtt... Men må jeg virkelig spise blomkål mos til den? kan jeg ikke unne meg litt kålrabistappe ved siden av?om jeg nå bare spiser la oss si 2 litt store spiseskjeer med kålrabistappe... hvor mye karbo blir det? noen som vet? Ellers kan jeg si at jeg er sikkelig motivert for dette kostholdet... og ser i grunnen ikke mørkt på å kutte ut søtsakene.. Ikke en gang i jula.. Må bare finne andre ting å kose meg med... Hvorfor er vi mennesekser slik at når vi tenker kos, så er det å satppe i kjeften??? Nei, kos må bli synonymt med andre ting.... feks, brodere, lese en bok, male ....

surina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: miks av atkins og ketolyse Svar med sitat