|
Sv: Kjærlighet og forhold ; hvordan få det livsvarig?
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Men skal man trenge å fortelle den andre hva man har behov for? i et forhold hvor man respektere og kjenner hverandre skal man vel ha såpass respekt for motparten at man gjør de tingene den setter pris på uten å bli fortalt det.... Jeg vet hvertfall at i det jeg føler jeg må begynne å BE om respekt og omtanke så tar jeg beina på nakken!
Jeg føler at jeg kjenner kjæresten rimelig godt etter 5,5 år, men jeg skal da for søren ikke skryte på meg at jeg til enhver tid vet hva han har behov for fra min side! Og han kan heller ikke skryte på seg det samme...
Men du verden så godt vi har det sammen allikevel! Respekten og omtanken er der da, omtanke kan man jo vise på så mange måter. Som for eksempel nå i det siste har han hørt meg si at jeg ønsker meg dunparkas til jul, han vet jeg fryser lett, at jeg lett får ledd/muskelsmerter når jeg blir kald og at jeg ikke er stinn av penger. Så nå har han bestilt akkurat den dunparkasen jeg ønsket meg aller mest til jul og den er grisedyr! I tillegg betaler han all bensin for meg og i dag hadde han kjøpt julebrus - akkurat den typen han visste jeg liker best. Både store og små ting og det varmer i hjertet. 
|