Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 18:48   #23
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kjærlighet og forhold ; hvordan få det livsvarig?

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Selv hater jeg trefarge....og heldigvis for meg er vi faktisk enig på det punktet der! Trefarge på ei hytte er ok (men jeg må innrømme at jeg har lyst å ta frem kosten når jeg er på familiehytta, men får vente til jeg har arva den etter pappa)..Så jeg skjønner ikke mannen din som ikke vil male panelet...det blir så..tre...

Jeg liker forsåvidt panel når det er forholdsvis nylagt og lyst og pent, men dette her er over 20 år gammelt, ikke spesielt pent og dessuten er det blitt veldig mørkt med årene og sluuuuker alt av lys så stua blir veldig mørk. *sukk* Men den dagen vi eier noe sammen, da blir det ikke med slike vegger nei!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat