Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her. Jeg har ikke testa ut ebay enda og for å være helt ærlig - tror jeg skal vente litt til. Tror det blir en veldig dyr affære hvis jeg slipper meg løs der Scrapper du album eller kort (eller begge deler)? Jeg hater å scrappe album...får ikke det til Får ta meg et kurs før jeg får unger, hadde nemlig vært gøy å lage sånn pene babyalbum! (Det blir vel til at kun unge 1 får sånn album...en er så drittlei når unge 2 kommer)
Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.
Jeg har ikke testa ut ebay enda og for å være helt ærlig - tror jeg skal vente litt til. Tror det blir en veldig dyr affære hvis jeg slipper meg løs der Scrapper du album eller kort (eller begge deler)? Jeg hater å scrappe album...får ikke det til Får ta meg et kurs før jeg får unger, hadde nemlig vært gøy å lage sånn pene babyalbum! (Det blir vel til at kun unge 1 får sånn album...en er så drittlei når unge 2 kommer)
Lager album... Får ikke til kort Måtte ta meg skikkelig sammen for å ikke bestille mer en et par ting på ebay.. he he Har lyst å være med på et kurs jeg også, men har alltid jobbhelg når det er kurs