Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her. Fantastiske resultater! Gratulerer! Kan du si litt om hvordan du har gjort det? Tenker på hvilken mat du har spist, trim, antall karber etc. Begynte selv i april og har ikke i nærheten samme resultat selv om jeg føler jeg har vært "tro" mot kuren - kanskje du har noen stalltips til meg? Lykke til med de siste kiloene
Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.
Fantastiske resultater! Gratulerer! Kan du si litt om hvordan du har gjort det? Tenker på hvilken mat du har spist, trim, antall karber etc. Begynte selv i april og har ikke i nærheten samme resultat selv om jeg føler jeg har vært "tro" mot kuren - kanskje du har noen stalltips til meg? Lykke til med de siste kiloene
Synes du har vært veldig flink jeg Jeg har ligget på ca 15 karber per dag. Spist 2-3 måltider daglig. All mulig kjøtt, fisk og kylling. Salat og masse grønnsaker. Meierismør, kremfløte, oster, egg.. Aldri drukket mindre enn 2,5 ltr vann/farris om dagen. Trena 30 min om dagen. Men hendte jeg bytta ut det med 1-2 glass med rødvin på lørdag Mulig kroppen min reagerer veldig bra på ketolyse, aldri opplevd såkalte partystoppere. Og jeg har brukt mye fløte....