Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 13:13   #21
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Kjærlighet og forhold ; hvordan få det livsvarig?

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Men tenk så ufattelig kjedelig hverdagen ville vært hvis vi er helt like? Ingenting å krangle om da *hihi*

*fnis* Så lenge man krangler på vennskapelig basis og ikke trekker det ut i uvennskap så.

Men hvordan jeg klarte å rote meg borti en fyr som synes malt panel er grusomt må guderne vite. Jeg synes nemlig det er nydelig! Så når det kommer til punktet "Kjære, synes du ikke vi skal male det gamle panelet på stua lyst og fint?" kommer jeg til kort gitt, ikke bare det - jeg stanger hodet mot en totalt ugjennomtrengelig betongvegg! Og siden huset er hans (særbo...) så kan jeg ikke bare ta malekosten fatt heller...

Men jeg skal ikke klage - vi malte kjøkkenskapene hvite til jul i fjor og det ser ut til at jeg får viljen min ang. kjøkkenskapene på hytta også.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat