Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her. Du høres utrolig reflektert og moden ut, Opheliia! Kjæresten din er nok en heldig kvinne! Men ikke nevn uenighet om møbler og innredning... *hehe*Men jeg lirker det til, meget smått om senn...
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Du høres utrolig reflektert og moden ut, Opheliia! Kjæresten din er nok en heldig kvinne! Men ikke nevn uenighet om møbler og innredning... *hehe*Men jeg lirker det til, meget smått om senn...
Takk (og ja, hun er superheldig) ...uenighet om møbler og innredning, say what? Der tror jeg faktisk vi alltid kommer til å ha forskjellige meninger om- men det fungerer jo allikevel. Vi velger noe som begge synes er ok, jeg får et eget rom til hobbytinga og det kan jeg ha akkuratt som jeg vil (m.a.o kaos ) og den dagen vi får et litt større hjem enn vi har nå så er det alt bestemt at hun skal få innrede kjellerstue e.l akkuratt som hun vil Den andre og største forskjellen hos oss er musikken... I følge henne hører jeg på bråk og jeg mener det samme om hennes musikk! Jeg hører på heavy metal (sjokkerendes nok så har hun faktisk blitt med på konserter, men nekta å være med på Metallica) og hun hører på sånn der dj-dritt Men tenk så ufattelig kjedelig hverdagen ville vært hvis vi er helt like? Ingenting å krangle om da *hihi*