Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 12:04   #34
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Føttene mine sover

Opprinnelig lagt inn av Akat, her.

Jeg kjenner den lille skepsisen jeg har mot lavkarbo(YES, jeg er en skeptiker på lavkarboforum - skyt meg, men dere trenger en liten motvekt av og til) ikke akkurat blir mindre av å lese at det er vanlig med numne kroppsdeler og flerfoldige mengder kosttilskudd... Kan det da være en så sunn livsstil??? Burde man ikke ha et slikt kosthold at man ikke må ta kosttilskudd?

Sånn tenkte jeg også og jeg er heller ikke på ketolyse, men spiser lavkarbo i den forstand at jeg spiser så mye ren mat som mulig og ligger unna helfabrikata, halvfabrikata (så godt jeg kan, men en del blir det jo), sukker, mel, pasta, ris og poteter - sånn til daglig da. Spiser mye fisk, kylling, rent kjøtt, bønner og linser, grønnsaker, nøtter og litt frukt + fete "rene" meieriprodukter, ser ikke helt hva som er galt med et slikt kosthold?

Kroppen min sier i alle fall "Ja takk!" til dette.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat