Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 11:22   #1
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Hortons, evt. andre hodepiner og lavkarbo?

Har en venninne med bl.a. Hortons, for den som ikke vet hva det er så er det en helvetes hodepine-greie som gir anfall som kan vare opptil et par timer og som gjør vanlige migreneanfall til en søndagstur omtrent. Dette er rett og slett invalidiserende (uføretrygd) og hun har hatt det mange ganger i uka i flere år. Jeg har prøvd forsiktig å ymte frempå om at hun bør prøve å kutte ned på sukker og stivelse, men hun har ikke gjort det tidligere.

Nå har hun av andre grunner en tid spist mye mindre sjokolade, snop og is og i dag kunne hun gledesstrålende fortelle at hun ikke har hatt storanfall på over en uke! Hun lurte på om jeg trodde det kunne komme av at hun ikke har spist så mye søtt og JA det tror jeg så absolutt!

Andre som har erfaring med en eller annen form for hodepine og lavkarbo?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat