Jeg har funnet ut at etter porto o.l så er det ikke alltid sååå mye billigere å handle fra utenlandske butikker. Amerikanske nettbutikker er jo helt sinnsykt mye billigere, men frakt og porto utgjør at du kan like så godt handle her i Norge. Jeg foretrekker butikken www.papirloftet.no De er superraske på å sende deg det du handler! Hobbyhimmelen.no er også verd å ta en titt innom! Det er de to jeg pleier å handle hos. Jeg har selv aldri testa ut ebay, men jeg vet at mange elsker å handle der Hiv deg inn på scrappeforum, der finner du mange gode tips til både det ene og det andre. Googler du "freebies digi stamps" eller "free digi stamps" finner du helt greie digitale stempler som du kan laste ned og printe ut Selv har jeg en del på pc-en, men det er jo ikke samme kvalitet som "ordentlige" stempel. Jeg er også veldig fan av clean and simple card, anbefaler deg en titt på nettsiden deres! God inspirasjon til kort som ikke er helt overtatt av pynt Si ifra hvis du vil motta oppstempla stempeltrykk i posten Har nå en liten stempelsamling