Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-10, 21:29   #24
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Acanthosis nigricans

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Er så glad for at du har blitt så mye bedre!

Jeg ble nå 40, og for bare et par år siden kom bivirkningene etter å ha bruk p-piller siden jeg var 14...(har sluttet nå) når jeg blir brun i ansiktet på sommeren ser jeg nesten spedalsk ut... har så stygge pigmentflekker nå i hele ansiktet at jeg blir bare deprimert... vises ikke ellers i året. Har heldigvis oppdaget solpudder som jevner ut litt når jeg har litt farge

Hvis jeg kan anbefale unge jenter EN eneste ting er det å velge alternativt til p-piller!!! Ja, det blir mer styr, men kroppen din og hormonbalansen din vil takke deg når du blir gammel og grå, gjerne før den tid også

Enig! Jeg får også pigmentflekker i huden om sommern etter p-pillebruk.