|
Sv: Er ketolyse noe for meg?
Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.
Du er normalvektig? Er det jeg tenker på, at når man ikke skal så mye ned (typ pyntekilo) så "må" man kanskje være obs på kalorier. Jeg tendenserer til å spise mer enn jeg selv tror når jeg ikke teller kalorier. Da er jeg raus med smør, fløte og ost, hehe. Tror jeg hadde tålt å være mer raus om jeg hadde veid mer (kroppen forbruker jo mer energi da), enn nå. Men, jeg stresser ikke da. Går jeg inn i cm er det like bra, selv om ikke vekta rikker seg 
Ja vil vel egentlig påstå det egentlig. Ligger vel på grensen med en BMI på ca 25, så ville bare snu trenden før det ble verre, siden vekta har blitt gradvis tyngre med årene. Jeg bruker det jeg føler for når det gjelder mat uten karbohydrater. Har fløte i te'n, og elsker egg og bacon. I starten følte jeg at jeg kanskje spiste for mye og var redd for å spise for mye kh i tillegg. Nå er jeg ikke så ofte sulten, og når jeg er sulten så er det ikke så intenst som før. Er sjelden jeg føler meg dødsulten. Så jeg tror kroppen regulerer det selv etterhvert.
|