|
Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!
Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.
Sånn har jeg også hatt det en stund nå. Lager mat jeg vet jeg liker, men klarer bare ikke få det ned. Skal ikke påstå at jeg har noen løsning, for jeg har fortsatt ikke særlig med matlyst. Men har prøvd å lete litt etter nye oppskrifter og inspirasjon nå noen dager, kanskje det hjelper å lage mat jeg ikke har spist mye av i det siste, som kan gi litt ny giv. Og de dagene jeg ikke får i meg stort med mat, prøver jeg å lage noe fett og godt på kveldene, har blitt noen runder med bringebær og krem. Sikkert ikke optimalt, men det må vel være bedre enn ingenting! Om du orker å spise ost, har du laget nachos av dem? Stek dem i mikro'n, og så kan du dyppe dem i first price sin medium tacosaus. Også en grei måte å få i seg litt næring når det butter....
Takk for tipset om nachos! det hørtes faktisk godt ut! Har vert noe mindre kvalm nå. Har kjørt på med mer salat også spiste jeg en del brød (lavkarbo) og det funker, men fortsatt veldig lite matlyst. Har kjempe lyst på bær og frukt og slike ting så kanskje jeg bær prøve med litt krem og bringebær/jordbær? Igår spiste jeg 2 skiver honningmelon til lunch og det var goooooodt! Ser også ut som om jeg bør øke karbo pr. dag til rundt 20 gr isteden for 13-15 som jeg har spist frem til nå så funker det bedre. Imårra er jeg hjemme så dakan jeg prøve å få laget litt god mat til meg selv og se om det hjelper på.