Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-10, 16:58   #1
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Prevensjon, PCO og ketolyse

Hei!

Siden -07 har jeg gått på Depot Provera som er en p-sprøyte. Den liker jeg veldig godt, men vet ikke om kroppen liker den.
Dvs. Jeg stod på den i tre år og cystene ble bare flere og flere. Nå har jeg stått uten noen ting som helst siden mars/april da den sprøyta som ble satt i januar gikk ut. Det tok meg tre måneder før menstruasjonen kom i gang, og nå er den helt på trynet. Altså, en uke med, en uten, så tre uker med, en uke uten og ni uker på. Slik fortsetter det.
Jeg fikk konstatert 3 cyster (HURRA!) i mai/juni, og nå regner jeg med at det er ingen... Jeg funderer litt på hvordan det vil være å begynne på nytt med Provera... Det jeg frykter mest er vektoppgang, men nå har jeg jo så god kontroll på det hele? Kanskje det ikke gjør noe?

For jeg er så lei av denne uregelmessige faktoren... Kan jo aldri ha på meg noe lekkert lengre i frykt...

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat