|
Sv: Den store felles ED-tråden
flinke dere er som trener og står på. igår ble en halvveis-dag. kveld dagen før ble noe kjøtt og litt ost. Igår ble det en ekstra bar og litt ekstra kjøtt (dog kun 50 gram) og 3-4 glass vin. Og ellers litt lite grønnsaker. Ikke akkuratt en pangstart på fasen,,,men idag er det henting av nye varer og med friskt mot. Blir pasta med tomatsaus og tunfisk til lunch og middag idag.
Kommer sikkert til å bli mye tunfisk og egg på meg, merker denne maten begynner å spise kraftig inn på min allerede litt skrantne økonomi.
I hilgen blir det jobbing, men ikke så lange vakter. Idag skal jeg på kafe med min nye venninne, en stamkunde på butikken jeg jobber, vi kom isnakk fordi hun også spiser lavkarbo, dette tror jeg kan bli kjekt. Og imorgen er det valentourettes-konsert, bursdaggave fra mine venner. Det er vanskelig å følge dette og være sosial, men jeg nekter å la det være en brems. Det er mulig det blir en halvflaske idag, men slikt trenger jeg ikke på konserter.
Hva tenker derer forresten om slikt lavkarboøl? Jeg holder meg unna, men hadde vært deilig om det hadde vært mulig å ta seg mer en to dl av slikt en gang iblant. Øl var en av mine strøste synder i tidligere liv.
Apropo mystisk på fest,,,slikt er jo ikke noe artig. Det er jo liv og sprell og dans som er det som er morro 
Håper dere alle får en deilig helg!

|