|
Sv: Maistarternes veietråd!
Hei Mammamiia, så godt å se at du er her igjen - og så deilig å rase ned til 72,1 på den måten Hurra for deg - ikke noe problem å nå 69.9 før jul da
Jeg er innom med ny tickeroppdatering i dag 74,3 viste vekta i dag - det er 400 mindre enn forrige minstenotering - det går sakte, men det går
Ellers har jeg måttet innrømme for meg selv at jeg nå bare har tre bukser som det faktisk går an å bruke, resten er blitt for stort og veldig unett på ei lita snelle som meg Så jeg må nok kjøpe meg et par nye bukser, før jeg når målet mitt, hadde nemlig ikke tenkt det.
Ellers må jeg si at jeg har funnet det fleste oppskriftene på julegodtet jeg skal lage her på lavkarbo.no, men jeg skal finne lenkene og dele med deg. Lagde sukkerfrie karameller her forrige kvelden (det trodde jeg ikke fantes, at man måtte ha sukker til) men joda, fløte, smør, sukrinmelis og vaniljepulver lagde deilig, myk vaniljefudge OG jeg har laget marsipan, sukkerfri den og og da kan jeg lage kransekake også. Så det blir lavkarbojul i mitt hus (nesten da )

Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Sist redigert av Frøkengiraldriopp : 19-11-10 kl 13:09.
Årsak: rettet en alvorlig feil - fra sukker til smør !!! TAKK fjasnissen!!
|