Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-10, 12:25   #13
Livlys
Juniormedlem

Livlys sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Sandnes
Livlys er ny på veien

Sv: Norsk nettbutikk

Det er jeg som driver lavkarbo torget.
Det innlegget det refereres til i starten av tråden er slettet fordi det var reklame, og det ser ut til at alt jeg sier her på forumet er å anse som reklame, men nå føler jeg at jeg må kommentere.

Når det gjelder opplysningen om varens innhold har jeg prøvd å gi henvisninger til varens egen internettside. Der finner dere mer og bedre informasjon om produktet en det som er plass til under varebeskrivelsen.

Lavkarbo torget har ingenting med lavkarbopikene å gjøre. At sidene er like er helt tilfeldig. Vi har sansynligvis hatt samme tanke om å bruke en butikkleverandør som er rask og enkel å ta i bruk og som kan administreres av personer uten å være IT ingeniør.
At designet på butikker er lik skyldes nok at dette er et "godt" standard design. Jeg ønsket i denne oppstarts fasen å bruke mer tid og penger på å få inn gode produkter enn å lage fancy design på butikken. Det får evt komme senere.

Når alt dette er sagt ønsker jeg å henstille alle til å komme med forslag. Butikken er til for dere, og jeg ønsker å ha et større utvalg. Det hadde derfor vert kjekt om dere kunne komme forslag til produkter dere mener hører hjemme i denne settingen:

Matvarer til et livslangt lavkarbo kosthold.