|
Sv: Den store felles ED-tråden
Valkerut: Har det akkuratt som deg, må lese igjennom alt!!!!! Men nå for tiden er jeg nødt til å være her så ofte jeg kan. Må jo følge med på dere, koser meg med alle kommentarene....
Godt å høre du følger med og grattis med nedgang og snart første delmål. Jeg er 3 kilo unna mitt første delmål jeg også!!!!
Arkine: Godt å høre at du trives på S D S.....herlig med nedgang! Glad på dine vegne!
Streber:…det er utrolig , men mannen min sa det i bilen hjem isted…”Monica, må du si alt du tenker på?”, sånn med en lettere oppgitt tone. Jeg er i hvert fall et levende, engasjert menneske. Gørr kjedelig å hele tiden tenke gjennom hva som kommer ut talt-tuten! HAN HAR DET IKKE KJEDELIG MED MEG I HVERT FALL, prøver jeg å trøste han med. Mye kjedeligere å være gift med en som er stille! Har prøvd å være mystisk på fest et par ganger, bare for å se hvordan den opplevelsen var....holdt vel ut i fem minutter........
Titti: …to timer trening, jammen om jeg vet….er jo ikke akkuratt noe ekspert på alt….nå har jeg tatt kvelden og er langt nede i rødvinsglasset!
Torsdag er skikkelig lille-lørdg for oss! I morgen er det planleggingsdag i barnehagen og skolen. Da er det kosedag med barna J