Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-10, 22:37   #14
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Da er jeg i gang

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Jepp, det går greit nok. Har veid meg og resultatet er noe verre enn jeg hadde regnet med..
Så er jeg så i tvil da. Skal jeg klare det denne gangen? Statistisk sett er jo sjangsen liten. Det er vel 5% sjangs for varig vekttap når man slanger seg. Jeg er god på å slanke meg, men jeg klarer ikke holde vekten nede. Denne gangen må jeg virkelig lage en slagplan på hvordan jeg skal klare det. Men det blir nok ikke før om lenge for jeg skal ned over 30 og jeg regner med å bruke 1 år på det...(kanskje mer).

Uansett, kanskje skrive hva jeg har spist i dag

1. skinkesalat fra lenabeatrice.net
2. maulet noen ribbebiter jeg kjøpte ferdigstekt
3. pølsegryte(ketolysepølser, løk, paprika, knuste tomater på boka,ost)
så tenkte jeg at jeg skulle lage meg kyllingsuppe i kveld

Merker at jeg tørster veldig. Tror jeg har drukket 3 liter i dag...

Ikke tenk slanking, tenk endring av livsstil. Les deg opp igjen, bruk kunnskapen din... tenk lavkarbo-alternativer på "alt" - sånn at du har gjort litt mental hygiene fram mot du skal "stabilisere" - altså når du er ferdig med vektnedgang. Nyt maten - kjenn hvor godt det gjør for kroppen... mål deg i tillegg til vekten sånn at du ikke går på veggen når du står stille...
Synes du er kjempeflink - det er alltid starten som er verst! Klarer du å holde på en mnd - to mnd... så vil ting gå mer av seg selv!
For min del så blir jeg så uvel av karbomat nå at jeg tenker ikke særlig på det. MEN det krever at hodet er med

Og du - statistikk bestemmer ikke om du skal klare dette eller ikke - DU bestemmer det! Dette klarer du kjempefint! Vi er mange her som heier på deg!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat