Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-10, 20:49   #10
-marie-
Medlem

-marie- sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 46
-marie- er på en erverdig vei

Sv: Går det an å gå ned i vekt når man i utgangspunktet er slank?

Jeg blir ikke provosert av innlegget ditt, om 53kg tilsvarer en BMI på 19 så er det ikke sikkert du er undervektig fordet... Det kommer an på kroppsbygningen din!

Jeg er 170cm selv, veier rett i underkant av 60kg og er fornøyd med det. Noe tynnere bør jeg ikke bli. Jeg har ganske god beinbygning, men litt lite muskelmasse, så når treninga kommer i gang igjen så kommer jeg til å øke vekta siden muskler veier mer enn fett.

Jeg begynte med lavkarbo fordi jeg hadde så sinnsyke blodsukkersvingninger gjennom dagen, følte jeg spiste hele tida og allikevel var sulten. Jeg hadde også en trøblete mage og mye hodepine! Etter at jeg begynte med lavkarbo har alt jevnet seg ut, jeg spiser god mat, myyyyyyye mer grønnsaker enn tidligere og føler meg bedre. Jeg føler rett og slett at jeg spiser sunnere enn før og kroppen trives Jeg har gått ned noen kg, men mest av alt er jeg mye mindre oppblåst og blitt slankere på de riktige plassene.

Kan hende 53-54 kg er passe for deg, men det som kommer til å glede deg mest er følelsen av å spise lavkarbo! Kroppen din kommer til å kose seg, og det mentale også