Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-10, 15:38   #1
bigmum
Medlem

bigmum sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
bigmum er ny på veien

Gravid, hva nå?

Jeg har blitt gravid og er veldig lykkelig for det! Men, i forrige graviditet gikk jeg opp 30 kg, og jeg tok av alt igjen ved hjelp av lavkarbo.
Nå kjenner jeg desverre at jeg er på vei "utfor" igjen, er bare halveis i graviditeten og har gått opp 10 kg! Og jeg som lovte meg selv at jeg ikke skulle gjøre samme feilen igjen! Men så ble jeg sykemeldt pga bekkenløsning, og nå sitter jeg her da, på karbokjøret, propper i meg alskens SØPPEL og kjenner meg rett og slett avhengig igjen. Det eneste som kan redde meg er lavkarbo, det er jeg sikker på, men jeg er redd for å gjøre noe feil i forhold til babyen,,,,,men det kan vel uansett ikke være værre enn å spise sukker og hvitt mel dagen lang??
Noen som har erfaringer? Jeg tenker at det kan være lurt å legge seg på en Fedon variant, men jeg synes det er vanskelig å spise såpass magert hvis jeg skal spise lavkarbo. Dessuten så føler jeg at den ikke er streng nok, at karbosuget mitt ikke vil forsvinne... Men nå høres det jo ut som om jeg har gitt opp før jeg har prøvd

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat