Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-10, 15:18   #24
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 53
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Må putte noe i munnen hele tiden

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Huffda, er det vanskelig å unne seg å bli mett og tilfreds?. Det forklarer jo grunnen til behovet for å spise ofte. Kan du unne deg å bli passe mett på sunn mat da?Om du bruker litt tid og krefter på å tenke etter hvordan en matplan du kan akseptere ser ut, vil du om du følger spiseplanen, slippe å tenke mer på det.

Det er vanskelig å endre årevis med forfeilet tankesett på bare etpar uker, men jeg har veldig tro på at jeg endelig har funnet nøkkelen til et kosthold jeg kan trives med Alt det andre har jeg jo gjort for å være flink, uten å sette særlig pris på alle grepene jeg har gjort - nå opplever jeg mye mer hygge i hverdagen ift. mat og måltider. Håper også etterhvert at jeg, når kiloene etterhvert forsvinner, også kan unne meg selv den gode maten jeg spiser

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat