Tråd: Fettprosent
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-05, 18:13   #37
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Lita84

Vil målingene man gjør og legger inn på mybodycomp.com være sånn høverlig rette?? Å måle på "fettet" må da være like så riktig som å måle på Tanita vekt? (nå fikk jo ikke jeg veie meg på den da). Men stusser litt på svaret - for MyBodyComp.com mener jeg har en fett% på 18..Og det synes jeg høres litt lite ute..Selv om jeg nå er 58.5 kilo er jeg jo fortsatt rundt over låra (52 cm ).

Men spurte ei som hadde målt seg på Tanita vekt, og tallene stemte vel sånn høverlig med det du fikk fra siden..OM jeg huske rett.

Det var nok meg det. Og min fettprosent blir den samme på Tanita vekt og med de jeg får på bodycomp.
Skal til Lindberg-klinikken i Trondheim igjen i neste mnd, og tenkte å sjekke igjen da (dvs. legge inn mål på bodycomp igjen for å se om de matcher). Kan godt gi tilbakemelding etter dette.