Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-10, 10:20   #292
Marte83
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østlandet
Marte83 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

lurer på , hvorfor tenker man på mat hele tida når en slanker seg ,
er sikkert mett ,hehe føles ikke sånn ut ,men tror nok det heller er fysing ,
har spist det jeg skal i dag ,, og vanligvis blir jeg mett med denne maten,

men i dag blir jeg liksom ikke mett i tankegangen ,skal nok ikke spise mer i dag ,,helsdigvis har jeg ikke noe ulovlig mat i huset jeg har lyst på ,
kunne jo tatt et stykke brød til ,men har liksom ikke lyst på det heller

rar den tankegangen en har når en slanker seg

rotete innlegg ,men regner med at det ikke er bare meg som har det sånn innimellom

sånn er jeg også, tenker konstant på mat, ikke så ille på lavkarbo som på GR men, men fortsatt litt.. blir jo mye fokus på mat da..
I går klarte jeg å dytte i meg en haug med pistasjnøtter :/ MEN ny dag i dag.. starta dagen med spinning, og fikk trent styrke i går.. så humøret er på topp har funnet ut at det hjelper ikke bare å trene styrke, så i tillegg til de 3 styrkeøktene mine så tenkte jeg å slenge på 2 dager med spinning også er utrolig tilfredsstillende å trene, også føler jeg meg mere motivert når jeg trener

Vekta har stått stille i 2 uker nå, kan han noe med at jeg har vært på heisatur til køben med båten, men var fortsatt i ketose selv om jeg har drikki masse på turen, og spist bacon burger med salat og ost nam nam.. det er deilig med lavkarbo på ferie asså.. er jo så utrolig mye deilig mat..

Har forelska meg i en tunfiskrøre jeg har finni i boka med en liten vri blir det til både frokost og lunsj Nå gleder jeg meg til neste veiing på tirsdag og er overbevist om at det skjer ting..

Har vært en del sliten og svetta som en gud på trening de 3-4 første ukene.. Men plutselig var det bare noe som "slapp" for energien er tilbake, og jeg svetter ikke like mye (var jo klissblaut etter 1 time styrke, var litt flaut) føler meg i topp form

Alt går! enten så går det bra, eller så går det over!
Marte83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCLF Svar med sitat