Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-10, 01:23   #323
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Apropos stille, denne uka sto det stille på vekta. (igjen. ), men forrige uke var det jo ned 500 gram, så det går jo nedover på et vis, bare veeeldig sakte.

Nå har jeg jo kommet i gang med trening, men to timer gir kanskje nødvendigvis resultat på vekta med en gang.

Jeg gir ikke opp, ALDRI, men nå vil jeg snart ha nytt tall på vekta.

Har tatt meg et lite glass vin (da mener jeg lite altså) nesten hver dag forrige uke, kan det ha innvirkning tro, kanskje ta en hvit uke.

Titti! Så flott at du står stille...det mener jeg. Du har begynt å trene. Da går jeg alltid opp eller står stille. Et muskelfiber kontra like mye fett tar 5 ganger mindre plass i kroppen. Så fettet tar større plass men veier mindre. Derfor kan du gå ned i cm og størrelse når du trener selv om ikke vekten viser noe. Jeg drikker vin noen uker hver dag og andre ikke. Går like fort ned. Tror ikke du skal tenke på vinen....

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

Er nå offisielt i fase to! Legebesøket gikk over all forventning! 91 kilo, og bmi nå på 31,5
ca ti kilo, erdetmulig! Eneste nedturen var at det var -2,6 kg muskler, så det får kanskje bli noe styrketrning etterhvert.
Hetland sa i forhold til søtningmidler at alt som ender på -ol er fy fy og får blodsukkeret til å stige.
Ang jul mente hun jeg kunne ta noen fase tre dager, det er viktig å kose seg også! Mandariner er vist fin fin frukt, lav GI, tro det eller ei!
Hun ga meg også en oppskrift på en kake som jeg tenkte kunne være fin som dessert på julaften. Mulig den ligger på oppskriftsidene allerede men hvis ikke legger jeg den ut.

Idag spiste jeg KYLLING nammenam. Tusen takk til dere her inne, fantastisk støtte for meg gjennom fase en, det er ikke bare bare gitt. Nå er det fase to!

10 kilo! Var ikke det utrolig digg å ha gått ned!?!? Du verden masse gratulasjoner her ifra!!!!!!!
Plutselig er du over i fase 2....er det ikke herlig! Ja for en start!!!!!!!
Gidder du sende oppskriften på den kaka? Godt med noe godt og lovlig
Jeg også har hørt at alt som ender på -ol påvirker blodsukkeret. Ikke i den grad som ordntlig. Men holde oss unna nå i ketose. Men vet mange på lavkarbo spiser slike. Så man går ikke akkuratt opp i vekt av de heller da!

Natta....