Tråd: Frustrert
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-10, 00:01   #44
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Frustrert

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Jeg ser denne.

Det skal sies at mange som har erfaring forsøker å svare saklig og informativt etter beste evne på endeløse poster fra nye. Dette er helt greit.

Mange av spørsmålene går igjen, og da blir man oppgitt over at folk ikke bruker søke-funksjonen eller har satt seg inn i de forskjellige metodene. Dette er ikke fullt så greit. Det er lov å legge inn liiiiittte biiiitte grann egeninnsats også.

I tillegg dukker det opp nye brukere som helt klart er ute etter å lage støy. Det er ingen bombe for deg at lavkarbo er uglesett, og at mange vil hevde at det er usunt?

Men jeg liker at du er empatisk og tar et standpunkt. Ta en pust i bakken dog, og vurder hvorvidt "veteraner" har grunn til å bli irriterte i visse sammenhenger.

Vennlig Ignite.

Jeg forstår dere som har vært på forumet lenge blir lei av di samme spørsmålene.Men nå er jo ikke dette forumet bare for dere gamle,men også for oss nye brukere.Vi er ikke lei di spørsmålene.Det går ann å la vær å lese di å svare på det man er lei.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat