Tråd: Fettprosent
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-05, 15:40   #35
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det er det optimale i følge Atkins også (på induksjon).

Når det gjelder fettprosent på kroppen (som jeg tror mofe muligens mente) , kommer det alt an på høyde og alder etc. Se på Tanita lappen din (hvis du har den enda). På min lapp står det at en dame på min alder/høyde skal ligge mellom 23 % og 34 %. (har jeg forstått det riktig da MHM, HP, Fedonisten ??) Skjønner ikke det med 34% helt, for på andre målinger er jeg "obese" (dvs. tjukk) om jeg ligger så høyt som 34 %. Mener at jeg har hørt et sted at 24% er normalt. De som trener aktivt sier man skal ligge under 20%. Jeg hadde 19% da jeg trente masse og da var jeg TYNN. Mens bodybuildere ligger et sted rudnt 5-9 % (ref han lowcarbdieter). Jeg har målt med fettklype i dag, men hadde ikke tid til å vente på utskriften - måtte på jobb.

Sist redigert av Nille : 21-06-05 kl 18:33.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat