|
Sv: Må putte noe i munnen hele tiden
Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.
Du sier noe - så var det denne fettfrykten, da Sliter med hodet hver gang jeg har spist noe "fetende", selv om jeg har skjønt at jeg bør revurdere hvilke matvarer jeg anser som "fetende" 
Bevisstgjøring er sikkert nøkkelen, men det er tungt å gå og være bevisst hele tiden, synes jeg. Noe av grunnen til at jeg ikke følger en spesiell diett, er at jeg får mark av å ikke "få lov" å bestemme selv - jeg er også redd for at jeg kommer til å skli fort ut dersom ikke endringene kommer litt naturlig. Håper kontroll hos dia-spesialist går bra, da 
Hos meg gikk det stort sett over av seg selv uten at jeg tenkte over det. De første to månedene gikk det i mye gnafsing av nøtter (valnøtter) og en og annen Atkinsbar. Det gikk vel slik et par måneder. Plutselig ble jeg bare klar over at jeg hadde sluttet småspisingen eller redusert den sterkt. Jeg glemte rett og slett som regel å småspise. Men det varierer, viktig å spise nok fett, ja, så ikke sulten vekker suget.
Ser ut som flere her har hatt det omtrent på samme måten. Kansje løsningen er å ikke stresse med det i starten. Altså det motsatte av bevisstgjøring

|