Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 20:57   #13
kirami
Medlem

kirami sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Askim
kirami er på en erverdig vei

Sv: Når er man egentlig fornøyd.....?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Vet vel ikke!

Noen ganger ser jeg meg i speilet og tenker at "hey, jeg har den fine kroppen". Og det har jeg også, med klær på, og gjerne med hold-in-strømpebukse under

Så kler jeg av meg og ser magan vettu, så syns jeg at jeg ser ut som jeg trenger å ta av minst 40 kg til!!

Blir aldri enig med meg selv. Min frykt ligger vel i å ikke klare å stoppe å gå ned i vekt når det er nok

Kjenner meg veldig igjen i dette. Føler det sånn selv rett som det er... Ene dagen ser jeg meg i speilet og syns rett og slett jeg ser smashing ut :P Magen er fin og "flat" og ja, humøret er på topp Andre dager igjen føler jeg meg som en potetsekk. Valker, fett og gugg. Men er vel litt sånn det blir når man har en kropp som er så mye i forandring. Plutselig kommer man inn i de buksene man ikke fikk over knea, men vekta viser fortsatt mange kg overvektig....
Kjenner også meg litt igjen i den frykten for å ikke klare å stoppe. at man på en måte kan bli litt hekta....:S

Ellers er det spennede å se hva alle dere andre har skrevet også. Har tenkt litt på dette i det siste, så flott å lese andres tanker rundt dette

kirami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat