|
Sv: Den store felles ED-tråden
Hmmm så flinke dere er alle sammen da, tørr ikke love ut jeg kommer til å være like flink. Lavkarbomiddager blir det jo-livs stil det nå- men tror nok det blir litt godt i selskaper etc.Skal snakke med doktoren snart, men for meg er det greit om kuren tar lengre tid om jeg kan kose meg litt i julen. har handlet inn mørk sjokolade, sukkerfrisjokolade, mannen bruker herbalife sjokoladene som "i farten måltider "eller "midt i uken kos", kanskje jeg smaker litt på de-så jeg har aliert meg med litt sånn "halvlovlige" saker, så kanskje blir det ikke så mye utskeielser likevel. Men har hvertfall tenkt å ikke være skuffet over meg selv om jeg går opp litt i julen.
Veiedag-skeiet ut i helgen, i Sverige, med tilsammen 200 gr sukkerfri sjokolade, og tilsammen 3 ekstra lavkarbomåltider. Sov lengre i dag, pga nattevakt i kveld, så jeg regner med vekten egentlig skulle stått stille(hverken opp eller ned) Noterte meg 300 gr ned, noterte meg også at det var mer søvn inni bildet denne gangen.
MEN det var deilig å se 78,6 stå på vekten-tror jeg bare nyter det og ikke går på vekten før onsdag igjen, DA stemmer det nok hvertfall
Ha en fin dag alle sammen!
|